.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كاهش مصرف بنزين در مازندران

مدير شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه چالوس از افزايش هفت درصدي مصرف بنزين در هفته اول سال 89 نسبت به سال گذشته خبر داد.

سيدمحمود طاهري افزود: با وجود توسعه جايگاه‌هاي CNG در غرب مازندران، مصرف بنزين معمولي و سوپر در هفت روز اول سال 89 برابر 12 ميليون و 634 هزار ليتر و در سال 88 برابر 11 ميليون و 793 هزار ليتر بوده كه در هفت روز اول سال 89 نسبت به مدت مشابه در سال قبل هفت درصد افزايش داشته است.
وي ادامه داد: اين در شرايطي است كه مصرف بنزين در سال 88 از نرخ كاهنده‌اي برخوردار بوده است.
طاهري تصريح كرد: پيش از تعطيلات عيد نوروز جلسه‌هاي متعددي براي كنترل تجهيزات سامانه هوشمند سوخت و عرضه به موقع فرآورده‌هاي نفتي برگزار شد كه با آماده به كار نگاه داشتن تأسيسات، تلمبه‌ها و تجهيزات سامانه توانستيم خدمات مطلوبي به مردم ارايه دهيم.
طاهري ادامه داد: همچنين به دليل ترافيك شديد جاده‌اي و ورود گردشگران نوروزي، سوخت جايگاه‌ها با برنامه‌ريزي دقيق و به صورت شبانه تأمين شده است.
مدير شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه غرب استان مازندران گفت: در سال گذشته 394 ميليون ليتر بنزين در غرب مازندران توزيع شده است كه در مقايسه با مدت مشابه در سال 87 حدود يك درصد كاهش داشته است.
وي بيان داشت: 29 ميليون ليتر مصرف بنزين سوپر و 365 ميليون ليتر بنزين معمولي مصرف شده است كه نسبت به مدت مشابه در سال 87 بنزين سوپر 91 درصد افزايش و بنزين معمولي مقدار پنج درصد كاهش نشان مي‌دهد.
طاهري افزود: از اين ميزان، حدود 50 ميليون ليتر بنزين نيمه يارانه‌اي از طريق كارت خرده‌فروشي جايگاه‌ها توزيع شده است.
وي خاطرنشان كرد: در سال 88 ميانگين روزانه حدود 136 هزار ليتر بنزين نيمه يارانه‌اي از طريق جايگاه‌ها عرضه شده است كه بيشترين مصرف مربوط به ماه‌هاي پايان فصول (پايان سهميه‌بندي) بوده و در ماه اسفند 88 حدود 8 ميليون ليتر و در روز 26 اسفند 88 حدود 500 هزار ليتر، بالاترين مصرف ماهانه و روزانه را در غرب مازندران شاهد بوده‌ايم.
وي تصريح كرد: در سال 88 مقدار 255 ميليون ليتر نفت‌گاز و مقدار 116 ميليون ليتر نفت سفيد توزيع شده است كه در مقايسه با سال قبل نفت‌گاز پنج درصد و نفت سفيد 12 درصد كاهش داشته است.
طاهري در خاتمه علت كاهش مصرف اين دو فرآورده را به دليل اجراي پروژه كارت هوشمند نفت‌گاز و تبديل سوخت تعدادي از مشتريان و خانوارها به گاز طبيعي اعلام كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.